diumenge, 24 de març del 2019

Pregàries del 25 al 29 de març de 2019


DIA 25 i 26/03/2019
Pregària (E.I. 1r, 2n i 3r Primària,)
COMPARTIM TALENTS; L’ESCOLTA
Jesús, tercera setmana de Quaresma. M’esforço en ser una mica millor. Costa!
Et demano:
Ajuda’m a compartir les coses, a casa i a l’escola.
Ajuda’m a pensar abans de parlar.
Ajuda’m a no fer rebequeries.
Ajuda’m a ser amable amb els meus germans.
Ajuda’m a escoltar
Ajuda’m a ....................................
Gràcies per escoltar-me!
Gràcies perquè̀ sé que m’escoltes i jo sé que, si m’esforço, amb la teva ajuda puc millorar. Gràcies Jesús!





DIA 25/03/2019

Pregària (4t, 5è i 6è Primària i ESO)
COMPARTIM TALENTS;  L’ESCOLTA
No n’hi ha, certament, persones totalment bones i/o dolentes. Tots estem necessitats de conversió; ningú no pot dir que estigui lliure de culpa. Déu sempre dona a tots una segona i una tercera... oportunitat.




DIA 26/03/2019
Pregària (4t, 5è i 6è Primària i ESO)
COMPARTIM TALENTS;  L’ESCOLTA
Quan et demano que m'escoltis, Escolta!






DIA 27 i 28/03/2019
Pregària (E.I. 1r, 2n i 3r Primària,)
COMPARTIM TALENTS; L’ESCOLTA                                                                                 






DIA 27 i 28/03/2019
Pregària (4t, 5è i 6è Primària i ESO)
COMPARTIM TALENTS;  L’ESCOLTA
Quan et demano que m'escoltis, Escolta!
Quan et demano que m'escoltis i a l’instant em dones la teva opinió́, no estàs fent el que et demano.
Quan et demano que m'escoltis i m'interromps per dir-me que ho has comprès tot, temo que no hagis comprès res.
Quan et demano que m'escoltis i et declares en desacord amb el que sento, infravalores el que estic vivint.
Quan et demano que m'escoltis i em dius que havent viscut la mateixa experiència has pogut superar-lo, m’enfonses en la meva obsessió́ de no poder sortir del mal pas.





DIA 29/03/2019
Pregària (E.I. 1r, 2n i 3r Primària,)
COMPARTIM TALENTS; L’ESCOLTA





DIA 29/03/2019
Pregària (4t, 5è i 6è Primària i ESO)
COMPARTIM TALENTS;  L’ESCOLTA
Quan et demano que m'escoltis, Escolta!