diumenge, 20 d’octubre del 2019

Pregàries del 21 al 25 d'octubre de 2019


DIA 21/10/2019
Pregària (E.I., 1r, 2n, 3r i 4t de Primària)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Al món hi ha molts cristians voluntaris que marxen de la seva casa per ajudar a nens pobres i necessitats. Són els missioners i missioneres. Comparteixen la seva fe amb tothom i se senten feliços anant als països pobres per anunciar l'evangeli de Jesús i posar-lo en pràctica ajudant a qui més ho necessiti. Nosaltres també podem ser missioners sense haver de deixar casa nostra.




DIA 21/10/2019
Pregària (5è, 6è de Primària i  ESO)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Al món hi ha molts cristians voluntaris que marxen de la seva casa per ajudar a nens pobres i necessitats. Són els missioners i missioneres. Comparteixen la seva fe amb tothom i se senten feliços anant als països pobres per anunciar l'evangeli de Jesús i posar-lo en pràctica ajudant a qui més ho necessiti. Nosaltres també podem ser missioners sense haver de deixar casa nostra.




DIA 22 i 23/10/2019
Pregària (E.I., 1r, 2n, 3r i 4t de Primària)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Un cargol emprèn un camí. No és fàcil, requereix un gran esforç, és ple de perills. Així i tot no es fa enrere. I quan sembla que passarà alguna cosa dolenta, apareix un heroi, un salvador que posa en risc la seva vida per ajudar al cargol. Com acabarà la història? Comenteu el fet d'ajudar els amics quan tenen algun problema, estan tristos o necessiten ajuda.




DIA 22 i 23/10/2019
Pregària (5è, 6è de Primària i  ESO)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Ser missioner és una cosa senzilla i espontània, però alhora seriosa i difícil. Perquè implica ser capaços de donar-ho tot pels altres. El repte és apassionant.
(fragment de la cançó)
Entra en acción, empieza y no pares.
Tienes un don, demuestra lo que vales.
Ve por el mundo, sabes el rumbo.
Únete a la Cadena de Bondades.
Vivo para dar, no para quedarme conmigo
y aportar a las personas que no encuentran ya su sitio.
Aportando luz dentro del mundo en este movimiento
donde muchos se preguntan cuándo tú estarás con ellos






DIA 24/10/2019
Pregària (E.I., 1r, 2n, 3r i 4t de Primària)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Jesús, dóna’m la teva força perquè jo pugui estar disposat a ajudar sempre a tots. Que sigui valent i estigui sempre allà on més em necessitin: a casa meva, amb els meus pares i germans; en el meu cole, amb els meus amics i companys. Vull ser generós, encara que sé que això costa molt. Ajudeu-me.
 (fragment de la cançó)
Entra en acción, empieza y no pares.
Tienes un don, demuestra lo que vales.
Ve por el mundo, sabes el rumbo.
Únete a la Cadena de Bondades.





DIA 24/10/2019
Pregària (5è, 6è de Primària i  ESO)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Vull apostar per alguna cosa que valgui la pena. Triar un camí, sense quedar pres de tot el que deixo enrere. Arriscar, sense quedar encallat en les incerteses. Vull estimar el concret. Vull, com Tu, poder partir i compartir el temps i els dies. Acceptar la porció de nit que em toqui ... Però jo sol no puc. ... Per això et demano que em sedueixis, que em guiïs. Sigues la meva llum, el meu horitzó, la meva escola, el meu mestre. Desinstala’m totes les vegades que calgui. Dona’m una empenta, si veus que m’estanco. Trenca les cadenes que m’empresonen a seguretats enganyoses. Ajuda’m a descobrir que m'estimes lliure.





DIA 25/10/2019
Pregària (E.I., Primària i ESO)
#2019-20 ConnecteM amb l’ONG Prokarde
Tutoria:
Avui explicarem què és una ONG.
Recordarem també quina és l’ONG de les Carmelites Missioneres i el projecte d’aquest curs.