DIA 16 /02/2021 Pregària (E.I., 1r, 2n, 3r i 4t de Primària) CamineM junts amb el que necessitem A vegades vull coses que no necessito i després m'oblido d'elles. Ajudeu-me Jesús a demanar als meus pares només el que necessiti de veritat.
DIA 16/02/2021
Pregària (5è, 6è de Primària i ESO)
CamineM junts amb les persones que estan al carrer
És hora de creure que un món millor, més proper a l’amor, és realment possible.
De res val quedar-nos en la denuncia si no ens posem en marxa.
Aquesta és una tasca per a tots, no només per a ministres, governants, líders…
Posar-nos en marxa contra la pobresa està a les mans de cadascú de nosaltres.
No podem conformar-nos amb dir “ un altra ho farà”. Papa Francesc
DIA 17 /02/2021
Pregària (E.I., 1r, 2n, 3r i 4t de Primària)
CamineM junts el Dimecres de Cendra
Et deus haver adonat que després del carnaval ve sempre el Dimecres de Cendra.
Ens assenyala l’inici de la Quaresma, que ens recorda els 40 dies que Jesús
se’n va anar al desert per pensar i reflexionar. Per a nosaltres aquest temps ens
pot servir per esforçar-nos i estar atents a classe, fer millor la feina, ser més obedients.
La cendra representa les nostres baralles, els nostres disgustos i rebequeries…
La cendra d’aquest dia s’obté cremant les palmes del Diumenge de Rams de l’any anterior.
La posa el sacerdot al front de tots els que van a missa el dia d’avui.
Jesús volem convertir en cendra les coses que no fem bé i
fer el possible per ser bones persones.
DIA 17/02/2021
Pregària (5è, 6è de Primària i ESO)
CamineM junts el Dimecres de Cendra
DIA 18 i 19 /02/2021
Pregària (E.I., 1r, 2n, 3r i 4t de Primària)
CamineM junts amb les persones que estan al carrer
Jesús, et demano que tinguis cura de totes les
persones que estan al carrer. Que trobin
ràpidament un lloc per viure i puguin ser feliços.
DIA 18 i 19/02/2021
Pregària (5è, 6è de Primària i ESO)
CamineM junts contra el treball infantil
“Aprender a quererte” tracta de un tema emotiu i dolorós com és el treball infantil.
Aquesta és una situació real que pateixen tant a llatinoamèrica com al carib,
on hi ha 13 milions de nens en situacions extremes de treball.
Perquè el lloc dels nenes no és el treball, si no l’escola, i l’únic que volem
per a ells és una vida amb més sumes que restes.