diumenge, 24 d’octubre del 2021

Pregàries del 25 al 29 d’octubre

 ED. INFANTIL   

1 COMPARTINT MIRADES: L’amistat

Vull ser bon amic, 

buscar el bé dels meus amics

abans que el meu propi,

compartir i buscar sempre el millor per a tots.



2 COMPARTINT MIRADES: Créixer

Els arbres es desprenen de les fulles per donar pas a noves fulles.

Així creixen sans. 

Per créixer, nosaltres també  necessitem deixar anar les actituds negatives: les baralles, les enrabiades, estar enfadat…




3 COMPARTINT MIRADES: La gelosia

De vegades sentim gelosia.

​​Parlar d'aquesta emoció ens pot ajudar a entendre-la

Quan em poso gelós

 m'enfado

em poso trist,

i m’oblido dels altres.




4 COMPARTINT MIRADES: El Pare Palau

El dia 7 celebrarem la diada del pare Palau.




PRIMÀRIA

1 COMPARTINT MIRADES: L’amistat

Vull ser bon amic, 

buscar el bé dels meus amics

abans que el meu propi,

compartir i buscar sempre el millor per a tots.



2 COMPARTINT MIRADES: Créixer

A la tardor maduren els últims fruits i cauen les primeres fulles. 

La naturalesa sembla desprendre's del que no és essencial. 

També nosaltres podem deixar enrere el que ja no ens serveix. 

Parlem de deixar enrere les enrabiades, els disgustos, les queixes ... 

Pensem en el que hem de deixar anar per crèixer.



3 COMPARTINT MIRADES: El que pots canviar

Algun dia tots serem vells amb arrugues i el pas del temps no haurà sigut res més que un malson. 

Per això no et centris en el que pot passar o el que va passar, centra’t en el present ja que és el que realment pots canviar.




4 COMPARTINT MIRADES: El Pare Palau

El dia 7 celebrarem la diada del pare Palau.





ESO

1 COMPARTINT MIRADES: Crèixer

Hem de ser capaços d’equivocar-nos i buscar alternatives

als nostres errors per arribar a millorar. 

Hem d’estar disposats a fer canvis i renovar la manera de fer. 

De vegades ens hem de fiar dels més grans ja que tenen més experiència i en saben més.



2 COMPARTINT MIRADES: El futur del planeta Terra

Algun cop ens hem parat a pensar sobre el futur del planeta Terra?

Malgrat que la humanitat ha fet coses molt bones també està destruint el planeta.

Hem de ser més conscients del futur que volem.

Volem continuar així?



3 COMPARTINT MIRADES: La historia

La importància de conèixer la historia.




4 COMPARTINT MIRADES: El Pare Palau

El dia 7 celebrarem la diada del pare Palau.