diumenge, 22 d’octubre del 2023

Setmana del 23 al 27

1 Troba la teva veu!

El tercer diumenge d’octubre tota l’Església es reuneix al voltant de les missions: 

el DOMUND. (Diumenge Mundial de les misions)

L'objectiu és sensibilitzar en la necessitat de parlar de Jesús i col·laborar, en la mesura de les nostres possibilitats, als centres missioners de les zones més pobres del món.

E.I, 1r i 2n de Primària




3r, 4t, 5è i 6è de Primària y ESO




2 Troba la teva veu!

E.I,Primària i ESO

Dia 24 d'octubre és el dia internacional contra el canvi climàtic. Està a les nostres mans.






3 Troba la teva veu!

E.I,Primària i ESO

Avui començarem el dia amb un escrit que parla del vertader sentit de la riquesa.

Un matí, un bon home estava llegint una revista quan va veure un article que anomenava als homes i

 dones més rics del món . En acabar-lo de llegir va pensar..."Em proposo demandar a la revista"Fortune",

 perquè em va fer víctima d'una omissió inexplicable. 


Resulta que va publicar la llista dels homes més rics del planeta, i en aquesta llista no aparec jo. "Figuren

 en aquesta llista personalitats com la Reina Isabel d'Anglaterra, Stavros Niarkos, i els mexicans Carlos

 Slim i Emilio Azcárraga. No obstant això, a mi no m'esmenta la revista. I jo soc un home ric,

 immensament ric. 

I si no, vegin vostès: 

Tinc vida, que vaig rebre no sé per què, i salut, que conservo no sé com. 

-  Tinc una família adorable. 

-  Tinc germans que són com els meus amics, i amics que són com els meus germans. 

-  Tinc gent que m'estima amb sinceritat malgrat els meus defectes, i a la qual jo estimo amb sinceritat

 malgrat els meus defectes. 

- Tinc quatre lectors als quals cada dia els dono gràcies perquè llegeixen bé el que jo escric malament. 

-Tinc una casa, i en ella molts llibres (la meva esposa diria que tinc molts llibres, i entre ells una casa).

Posseeixo un petit espai del món en la forma d'un hort que cada any em dona pomes que haurien escurçat

 fins i tot més la presència d'Adán i Eva en el Paradís. 


-T inc un gos que no s'adormirà fins que arribo, i que em rep com si fos jo l'amo dels cels i la terra. 

- Tinc ulls que veuen i oïdes que senten; peus que caminen i mans que acaricien; cervell que pensa coses

 que a uns altres se'ls havien ocorregut ja, però que a mi no se m'havien ocorregut mai. 

- Soc amo de la comuna herència dels homes: alegries per a gaudir-les i penes per agermanar-me als quals sofreixen. 

- I tinc fe en Déu que guarda per a mi infinit amor. 

 Pot haver-hi majors riqueses que les meves?

 Per què, llavors, no em va posar la revista "Fortune" en la llista dels homes més rics del planeta?" 

I tu, com et consideres? Ric o pobre? 

HI HA GENT POBRA, PERÒ TAN POBRA, que L'única cosa QUE TÉ ÉS... DINERS. 


Armando Fuentes Aguirre (Cató)


4
Troba la teva veu!


E.I, 1r i 2n de Primària

Amb totes les coses que passen al món de vegades, ens sentim com els personatges d'aquesta cançó.





3r, 4t, 5è i 6è de Primària y ESO

En aquest tema la cantant intenta imaginar que

opinaria Déu si veiés aquest món tal qual està ara,La cantant insinua que quedaria espantat.

És una crida a prendre consciència que la Terra no ens pertany,

que no podem destruir-la, hem de pensar en les generacions que viuran després de nosaltres.




5 Troba la teva veu!

E.I, 1r, 2n i 3r de Primària

Després d'una setmana intensa i abans del cap de setmana, una mica de relaxació ens ajudarà
a encarar millor el dia.




4t, 5è y 6è de Primària y ESO